Agar texnik nosozliklar yuzaga kelayotgan bo‘lsa, birinchi navbatda quyidagi amallarni bajaring:
1. Foydalanilayotgan brauzerdagi kesh va kukilarni (cookies) olib tashlang.
2. Brauzerning qo‘shimcha kengayishlarini o‘chiring.
Brauzerni kengaytmalari (qo'shimchalar, plagin, addon) - brauzerning imkoniyatlarini kengaytiradigan dastur. Ba'zida sayt ishini yaxshilash uchun kengaytmalarga turli elementlarni va zarur texnologiyalarni blokka tushirish kiradi.
Brauzerda quyidagilar o‘rnatilganligini tekshiring va zarur bo‘lsa o‘chirib qo‘ying:
- NoScript;
- Adblock (Adblock Plus);
- Ghostery.
Agar kengaytmalarning o‘chirilganligiga qaramay, muammo bartaraf bo‘lmasa, brauzerda o‘rnatilgan barcha plaginlarni o‘chirishni tavsiya etamiz. Shundan so‘ng, qaysi biri xatoga sabab bo‘layotganini aniqlash uchun, ularni navbatma-navbat yoqing.
Brauzerda kengaytmalarni o‘chirish bo‘yicha yo‘riqnomani quyida ko'rsatilgan havolalar orqali ko'rib chiqish mumkin (Maqolalar Rus tilida):
3. (!) Brauzerning versiyasini yangilang.
Sizda brauzerning qaysi versiyasi o‘rnatilganini tekshiring va zarurat bo‘lsa uni yangilang.
4. Amallarni boshqa brauzerda takrorlab ko`ring.
5. Agar yuqorida bayon etilgan amallar muammoni hal qilishga yordam bermagan bo‘lsa teskari aloqa orqali qo‘llab-quvvatlash xizmatiga yozing.
Vaziyatni batafsil bayon eting, xatoni ko‘rish mumkin bo'lgan skrinshotlarni, shuningdek texnik ma'lumotlar keltirilgan sahifa skrinshotlarini ilova qiling.
Agar muammo OLX.uz servisining funksionali bilan bog‘liq bo‘lsa (e'lonlarni joylashtirish/olib tashlash, pulli xizmatlar/to‘lovlar va maslahat shaklidagi boshqa masalalar):
- Mutaxassislar tushunishlari va hal etishda yordam berishlari uchun, o‘z muammoingizni imkon qadar batafsal bayon eting, zarur bo‘lsa misollar ko‘ringan skrinshot va fotosuratlarni ilova qiling.
- O‘z profilingizning ma'lumotlarini (ID yoki login), e'londa foydalanilgan telefon raqamini ko‘rsatish mumkin.
- Agar siz bilan bog‘lanish zarur bo‘lsa, aloqa uchun telefon raqamini ko‘rsating.
- Zarur bo‘lsa faylar, fotosuratlarni biriktiring
- Teskari aloqa shakli orqali jo‘nating.
Masalani ko‘rib chiqish va javob berish muddatlari:
- So‘rov shakllantirishda E-mail manzilingizni albatta ko'rsatishingiz kerak, ushbu e-mail orqali sizga javob keladi.
- Ish kunlarida so‘rovni ko‘rib chiqish muddati - 24 soatgacha, dam olish va bayram kunlarida - 48 soatgacha.
- Xabarlarni tekshirish uchun E-mail manzildan foydalanmasangiz, xabaringizda javobni telefon raqamiga yuborilishini istashingizni yozing va faol telefon raqamini ko‘rsating.
- Qo‘llab-quvvatlash xizmati ish kunlari (Dushanba - Juma) soat 9-00 dan 18-00 gacha qo‘ng‘iroq qilishi mumkin.
❗ Agar muammoingizni hal qila olmasangiz - bizga telegram bot orqali murojaat qiling!
Ish vaqti: Dushanbadan Jumagacha, 9:30 — 18:00.